Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ivanka Loenhout - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ivanka Loenhout - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!

Door: Ivanka

Blijf op de hoogte en volg Ivanka

28 Januari 2016 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Deze week is de minor internationalisering dan toch echt begonnen. Het komt nu zo dichtbij! Volgende week zaterdag zitten we al in het vliegtuig. Het is spannend maar ik heb er onwijs veel zin in! De eerste en tweede week van de minor zijn we vooral bezig met oriëntatieverslagen en het onderzoeksvoorstel. De lessen zijn vooral gebaseerd op wat je kan verwachten in het buitenland en wat je vooral wel en niet moet doen.

Vanaf 6 februari start mijn avontuur in Suriname. Voor mijn minor ga ik drie maanden stage lopen. Als het goed 4 dagen in een kindertehuis en 1 dag op een basisschool. Nog niet alles staat concreet vast maar dat komt daar vanzelf goed. Op de basisschool worden we gekoppeld aan één van de vier pabo-studenten die ook maar Suriname gaan. Zij zullen voornamelijk les gaan geven, terwijl wij hen en de leerlingen ondersteunen.

De laatste twee weken voorbereiding zijn vooral druk, omdat je toch nog even iedereen wil zien voordat het avontuur daadwerkelijk van start gaat. En niet geheel onbelangrijk: de koffer.. Wat ga je allemaal meenemen en gaat het allemaal wel passen.

De eerste paar dagen zal ik daar Suriname gaan verkennen, langs mijn stageplaats(en) gaan om daar kennis te maken en te observeren en vooral genieten van de omgeving.

Ik vind het erg leuk om jullie op de hoogte te houden van al mijn belevenissen in het buitenland, dus houdt mijn blog in de gaten.

Veel leesplezier!

Groetjes,
Ivanka

  • 28 Januari 2016 - 13:20

    Manon :


    Ik ga je zeker volgen Ivankie,
    Ik wens je het allerbeste daar.
    Have fun and enjoy all the little things!

    Kusjes

  • 28 Januari 2016 - 13:44

    Helen:

    Lieve Ivanka,

    We gaan je echt wel missen hoor! maar dit is een ervaring om nooit te vergeten!
    Zeker weten dat je het naar je zin gaat krijgen en dat je daar veel mooie dingen mag
    beleven. Geniet ervan meissie

  • 28 Januari 2016 - 18:46

    Nini:

    Wat spannend allemaal Ivanka,ik ga je belevenissen zeker volgen. Veel succes gewenst in Suriname

  • 28 Januari 2016 - 20:59

    Guido En Anja:

    Het zal een fantastische ervaring zijn Ivanka. Een waar je de rest van je leven profijt van zult hebben. Geniet vooral, de rest komt vanzelf goed. Liefs xxx

  • 28 Januari 2016 - 21:01

    Opa En Oma Van Loenhout:

    Wij zijn bijzonder trots op jou Ivanka
    Zal een mooie ervaring zijn.
    In gedachten zijn wij bij jou,
    Beleef de mooie dingen die je zie,
    Geniet daar van dit maak je maar
    en keer mee in je leven.
    Opa en Oma wensen jou
    Veel geluk, veel plezier, en
    vooral veel wijsheid.
    Liefs Opa en Oma

  • 28 Januari 2016 - 21:05

    Ivanka :

    Bedankt voor de lieve reacties! Ik ga er zeker van genieten.
    Liefs

  • 08 Februari 2016 - 16:14

    Ans Bos:

    Hoi Ivanka,

    Lekker warm bij jullie,is er ook een zwembad in de buurt?
    Ik wil even zeggen dat ik enorm trots op je bent.Het is een hele onderneming.
    Geniet van alles dat je meemaakt.

    Liefs Oma Ans xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ivanka

Actief sinds 28 Jan. 2016
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 4920

Voorgaande reizen:

06 Februari 2016 - 02 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: